2014. október 11., szombat

2 nap

Sziasztok! A sok kihagyás miatt most hamarabb jelentkezem! Ez a rész nem lett a legjobb, kicsit unalmasra sikeredett de remélhetőleg olvasható. A későbbiekben megpróbálok visszatérni ahhoz, hogy péntekenként hozzám a részeket. Hát majd meglátjuk, hogy sikerül! :) Addig is jó olvasást és jó hétvégét nektek!
Puszcsi Fany:)!!!

10.rész: 2 nap


2 nap. Ennyi telt el azóta az ominózus este óta, amikor az apám a szemem láttára lelőtt egy férfit akinek történetesen van egy lánya is. Egy lánya akit sok sérelem ért az elmúlt években. Egy lány aki még csak 16 éves, de már bántalmazták szexuálisan, leszúrták, csúfolták depressziós lett és még vagdosni is elkezdte magát. Drogozott, cigizett és alkoholizált a sérelmei fizikailag és szellemileg is súlyosak. Nem tudom, hogy bírta eddig. Jay a bátyám elhatározta, hogy vigyáz rá, megvédi és gondját viseli. Ebben segít neki az először kicsit tartózkodó barátnője Emily.
 És hogy mi van velem? Mi van Luke-val? Nem tudom. A partin végül megtaláltuk egymást de azt mondta haza kell mennie és azóta nem is beszéltünk. Gondoltam felhívom, de hát ha nem akar tőlem semmit! Azt sem tudom meddig maradunk itt. Én még mindig a kis hotelszobámban savanyodok, egész nap pizsamában. Az életemen már vagy százszor átfutottam. Mit ronthattam el? Mikor vett minden ilyen kaotikus fordulatot? Talán már az életemnek sincs értelme? Mégis mitévő lehetnék? New Yorkba a szülővárosomba vissza nem mehetek, üldöznek mert azt hiszik apával vagyunk és körözést adtak ki ellenem és Jay ellen. Itt meg nem akarok maradni. Alig vagyok itt de már így is túl sok a rossz emlék. Ebben a pár napban próbáltam tisztázni magamban az érzéseimet Luke iránt de csak nem tudtam eldönteni mit akarok. Nem akarom veszélybe sodorni. Nem akarom, hogy miattam áldozatod kelljen hoznia. De ha soha többet nem láthatnám abba meg belepusztulnék. Mégis ez tűnik helyesnek.
Hirtelen kopogásra lettem figyelmes. Lassan, lusta mozdulatokkal felálltam a bevetetlen ágyról és az ajtóhoz vánszorogtam. Először még a gombos kilincset sem tudtam elfordítani, de nagy nehezen megoldottam az nagy fehér hotelszoba ajtó kinyitását. Ledermedtem, ez az Ausztráliai "nyaralásom" óta sokszor előfordult. Luke állt ott előttem egy Nirvanás pólóban és egy szakadt fekete cső farmerben. Én pedig arra gondoltam, hogy hogy nézhetek ki. Kinyúlt pizsama kócos haj, karikás kisírt szemek és piros orr. Ez amiatt lehetett, hogy mostanában sokszor itattam az egereket. A szőke fiú az ajkát szívogatta és hátratett kezekkel állt előttem. Az  az a szexi piercing amit úgy imádtam ott virított az ajkába szúrva, és nem tudtam elkerülni, hogy ne bámuljam. Ő olyan tökéletesnek tűnt az én tökéletlenségem mellett.
-Szia.-Köszönt végül én meg azt sem tudtam mit mondjak ezért inkább ki se nyitottam a számat.
-Bejöhetek?-Kérdezte én pedig kis fáziskéséssel de kapcsoltam és félre álltam az ajtóból, hogy be tudjon jönni.
-Bocsi a kupi miatt csak nem volt időm rendet rakni.-Oké ez nem igaz, de neki nem kell tudnia.
-Aha.- Adott egy egyszerű választ.
-Hogy vannak a többiek?-Lehet, ez a kérdés nem ide illik, de Stelláról az elvileg legjobb barátnőmről már napok óta nem halottam és a többiekre is kíváncsi voltam.
-Hát, a barátnőd meg Mikey jól megvannak egymással. Ashtonnak van egy új csaja "elvileg", de még senki sem láttam. Calum meg csak Calum. Távolról figyeli az eseményeket.-Ha már barátoknál tarunk Kyle-ról sem halottam semmit. Lehet ő is azt hiszi, hogy egy ócska kis bűnöző vagyok. De ha tudná...
-Miért jöttél Luke?-Sóhajtottam majd tettem fel a kérdést.
-Látni akartalak.
-Én is, de te eltűntél.
-Gondoltam egyedül akarsz lenni, mármint a történtek után.-Milyen történtek? Elmondtam volna neki? Mert nagyon nem rémlik. A meglepettségem szerintem az arcomra is kiült mert felhúzta a szemöldökét és úgy nézett rám mintha hülye lennék.Talán az is vagyok, talán nem.
-Tudod a lány, Amanda.-Ja, hogy ő rá gondol. Igen, Amandát elmeséltem neki. Még találkoztak is a bulin.
-Ja igen persze, ha azért jöttél mert róla akarsz beszélni ne engem...
-...nem akarok beszélgetni.-Folytattam volna de ő közbe szólt ami nagyon a szokásává vált.
-Akkor mit akarsz csi...-Most vészesen közel jött, belelélegzett az arcomba. A cigi és menta szagú lehelete melengette az arcom. Felemeltem a tekintetem, hogy egymás szemébe nézhessünk. Lábujj hegyre kellett állnom, ha elakartam érni. Majd egyre közelebb és közelebb jött. Tudtam mit akar de mégis lefagytam. Ajka az enyémet érintette. Olyan finom volt olyan könnyed a csókja, hogy úgy éreztem elszállok. A mennyekbe érzetem magam még ha először le is blokkoltam és vissza sem akartam csókolni. Ez csak egy pillanat volt. Mikor a szája elengedte az enyémet zihálva vettem a levegőt. Utána újra egymásra találtak ajkaink, de ez más volt. Sokkal éhesebb, sokkal mohóbb. Majd az ágyra döntött és leszorította a kezemet mozdulni se tudtam. Fájt ahogy rám nehezedett de nem bántam. Lehúztam róla a pólóját utána ő rólam. A bőre melege égetett. Olyan volt mintha tüzelne a testem minden porcikája ott ahol érint. Most már tudtam, akarom, vágyom rá. Még vadabbul csókoltam, annyira hogy még az ajkát is elharaptam, amiből vörös folyadék buggyant elő. A számban éreztem, a fémes lét és teljesen elborította az agyam. Úgy tűnt őt egy csöppet sem érdekelte a fájdalom ettől csak még szexibb lett az egész. Tudtam, hogy ez nem helyes. Nem szabadna ezt tennünk. Ez az intimitás egymáshoz köt minket és nem fogom tudni elengedni ha kell. Remegő ujjaimmal kerestem nadrágja cipzárját, mikor meglett megpróbáltam lerángatni de becsípte az ujjamat. Végre meglett és ő segített letolni a fekete szakadt farmert majd az enyém következett. Fehérneműben feküdtünk egymáson most már mindenét éreztem. Beletúrtam a hajába és felrántottam a fejét. Kinyitotta a szemét és a tekintetünk összeakadt. Azt akartam, hogy hagyjuk abba. Meg akartam neki mondani de nem ment. Egy szót sem bírtam kinyögni. Az álláról vér csöpögött le rám. Kicsit undorító volt a helyzet de ez még jobban felizgatott. Nem tudtam nemet mondani...

6 megjegyzés:

  1. Szuper volt ez a rész is Fanni a kövit várom :D !!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszett! Sietek a kövivel!
      Pusz Fany:)

      Törlés
  2. Juuj ez kezd nagyon izgi lenni*.* Siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen a kommented! A kövit pedig péntekre tervezem, remélem összejön!
      Puszcsi Fany:)

      Törlés
  3. Mikor jön a kövi rész??????????

    VálaszTörlés