2014. augusztus 15., péntek

Zuhanás

2.rész: Zuhanás

 

Reggel nehezen ébredtem . 6-órakkol kellett kelnem , hogy kiérjek a reptérre. Mivel Sydey-ben meleg van így nem nagyon öltöztem be. Még felvettem a fekete Converse cipőm. Elköszönte Jay-től és útnak indultam.

 Stella és Kyle már ott voltak amikor én odaértem.
-Sziasztok!-Köszöntem mosolyogva.
-Helló csajszi ! Kész vagy a nagy bevetésre?-Kérdezte hatalmas vigyorral az arcán Kyle.
-Amúgy furcsa , hogy Jay csak így elengedett.-Válaszolt helyette az emós legjobb barátnőm.
-Megbízik bennem. Tudja , hogy megtudom találni aput és mindent rendbe hozok.
-Ja ezért jön majd utánad.-Okoskodott a kockafej.
-Ő is segíteni szeretne Kyle . De te ne törődj vele.
-Ja ne csak az van , hogy engem nem nagyon bír. Vagy elfelejtetted?
-Jaj hagyjuk már, inkább szálljunk fel.-Mondta megint Stell helyettem.
-Oké, de amúgy nektek hova szól a jegyetek?-Kérdezte a fiú. Megnéztük és észre vettük , hogy mindenki máshova kapott jegyet.
-Látjátok ezért kellett volna egyszerre megvenni őket.-Akadt ki a barátnőm.
-Ó mindig csak a fizetést akarod megúszni!-Gúnyolódott Kyle. Ami igaz is volt , Stella előszeretettel vette el csak úgy mások dolgait.
-Fogd be ! -Erre a lány az ellenőrző kapuk irányába vetette magát mi pedig követtük.

Felszállva a repülőre, láttam , hogy Stella három gyerek mellett kapott helyet, Kyle pedig egy idős házaspár mellett akik egymással kiabáltak. A férfi kicsit túlsúlyos volt a nő meg olyan volt mint egy pálcika. És ott ült még egy tizenéves ducika fiú is velük aki csak a mobilját nyomkodta. Gondolom az unokájuk.
Amikor észrevettem a helyem , azt hittem , hogy elnéztem . Három fiú ült ott , mögöttük is volt egy aki előre hajolt a többiekhez.
-Szisztok ! Az ott az én helyem.-Mutattam  a szabad ülésre, közöttük.
-Ó szia ! Jaj persze ülj csak le.-Állt fel , hogy elengedjen a színes hajú srác.
-Szia!- köszönt a hátsó ülésről a srác meg az akinek egy kicsit barna bőre van. De az én ülésem mellett ült még egy szőke aki észre se vett, csak az ablak felé fordulva nyomogta a telefonját.
-Hé , ti nem az a fiú banda vagytok a....-nem jutott eszembe a nevük, hú de ciki.-A barátnőm egyfolytában rólatok beszél.
-De 5 Seconds of Summer.-Válaszolt az éppen zöld hajú fiú.
-Luke nem tudsz köszönni?-Kérdezte a hátsó.
-Heló.-Mormolta az orra alatt.
-Ne törődj vele ő már csak ilyen. Amúgy Ashton vagyok.
-Én Mike.
-Én Calum.-Mondta egyszerre a két fiú amin elkezdtek röhögni.
-Kiley Anderson.
-Örülök , hogy megismerhetlek !-Mondta Ashton és mosolygott. Mind a hárman nagyon helyesek voltak , de sajnos a negyediknek nem láttam az arcát.
-Amúgy te miért nem ülsz itt?-Mutattam a helyemre.
-Elcseszték a foglalást.Na mindegy jó nekem itt.-Még mindig mosolygott és csillogtak a szemei.
-Miért mész Ausztráliába ? Rokonok vagy végre a szüleid megleptek az utazással amire mindig is vágytál?-Kíváncsiskodott Calum.
-Az első.-Végül is nem hazudtam mert tényleg apukám miatt megyek aki a rokonom.Meg akartam kérdezni , hogy ők miért mennek vagy , hogy miért voltak New Yorkba de gondolom koncertjük volt és most hazamennek.
Az út elég hosszú volt , az idő alatt jól elbeszélgettem a srácokkal még szegény Stella és Kyle szenvedett a mellettük ülők miatt. Kicsit bűntudatom volt amiért ilyen jól szórakoztam.
De az út felénél a negyedik tag is bekapcsolódott a beszélgetésbe. Legalább is valamennyire.
-Felállnál ? Ki akarok menni a WC-re.-Mikor megláttam elállt a lélegzetem. Borzos szőke haj, és egy ragyogó kék szempár. Olyan mint a nyakláncom medálja amit kicsi koromban anyutól kaptam mielőtt elment. Vagy olyan mint amit az álmomban láttam. Igen pont olyan szép tengerkék volt. Lefagytam , csak bámultam és bámultam.Ő felhúzott szemöldökkel türelmetlenül nézett rám. Már épp felakartam állni mikor ő vissza csapódott az ülésre és meghallottuk egy hangot a hangszórókból.
-Turbulenciába keveredett a gép. De aggodalomra semmi ok . Mondta egy női hang. Ekkor a gép még nagyobbat rázkódott és a 
 stewardress is elestek. A repülő pedig elkezdett zuhanni , csak zuhant zuhant mint én az álmomban.

1 megjegyzés: