2014. augusztus 15., péntek

Álom

Itt az első rész ! Remélem tetszik!
xoxo Fany:)

-Nem kell ezt csinálnod!-Ordibált velem a testvérem.
-De kell Jay!
-És mi van ha történik veled valami? Nem veszíthetlek el téged is!
-Nem is fogsz!-Már mindketten kiabáltunk, nem bírom már tovább itt, nem tudom , hogy mit tett apám vagy hogy ki is ő igazából. Végig törődött velünk és nem tudom elképzelni , hogy ilyet tegyen.Egyszerűen csak nem.
-Te tényleg nem hiszed el , hogy apa tette ugye, Hogy elárulta az FBI-t és még lopott is tőlük! Mert én kinézem belőle, te nem ismerted annyira mint én nem láttad az igazi énjét?
-Szóval te már nem is szereted meg sem akarod találni?-Egy könnycsepp gördült le az arcomon.
-De dehogynem kérlek ne sírj !-Ölelt át a bátyám , hiába a veszekedés már csak ő maradt nekem , a kezei közt biztonságban éreztem magam.
-Jay...kérlek...-szipogtam.-Hadd találjam meg , megfogom találni!
-Én hiszek benned, tényleg!-Tolt el magától ,hogy láthassa a kisírt szemeim és a könnyes arcom , majd letörölte a sós folyadékot és újra még szorosabban magához ölelt.-De...
-De ?
-Ez túl nagy feladat neked , még csak 18 vagy az Isten szerelmére, nem tudsz ezzel megbirkózni . Egyikünk se tud.
-De én megtudom találni , és bebizonyítom , hogy ártatlan, és...
-És? Újra boldog család leszünk ?-Vágott a szavamba.Majd megint eltolt magától hogy a szemembe nézhessen.-Sosem leszünk és sosem voltunk, mióta anya meghalt nem . És szerinted mégis miért menekült el ha nem bűnös?
-Mert fél?
-Fél? Ó dehogy sosem félt és sosem fog.
-És ha csak hibát követett és mindenki hibázhat vagy ha megzsarolták , akkor mi van ? Mond Jay mond , hogy mi van akkor!-Újra előtörtek a könnyeim.
-Ó kicsi naiv Kiley-em. A nagyi szerint olyan vagy mint anya volt erős de még is érzékeny , és mindig a legjobbat feltételezed mindenkiről.
-Nekem csak nagyon hiányzik tudod ? Mind a ketten nagyon hiányoznak és apa mindig itt volt . Mindig! Törődött velünk és nem hagyta hogy pasizzak...-Nevettem.-De mindig itt volt és én...
-Shss, ne sírj kérlek!-Minden rendben lesz . Elmész Ausztráliába megteszel mindent amit tudsz és én 2 hét múlva megyek. Ott lesz veled Kyle és Stella is , segítenek . Lehet ,hogy meg kell védened őket de segítenek . Most pedig feküdj le mert késő van.
-Rendben csak még be kell pakolnom , és lezuhanyozni, de rendben leszek.
-Rendben jó éjszakát, szeretlek!-Nyomott egy puszit a homlokomra.
-Én is szeretlek Jay , és jó éjt.-Ezzel megfordult és kiment az ajtón.Én pedig miután mindent elpakoltam , a fürdő felé vettem az irányt , beálltam a zuhanyba megengedtem a meleg vizet, de ehelyett valami jegeset éreztem lefolyni a gerincemen. "Remek megint elfogyott a meleg víz!"
Régen New Yorkban egy Upper East Side-i tetőtéri luxuslakásba éltünk egy felhőkarcolóban. Apa minden pénzünk elvitte és nekünk ki kellett költöznünk így most Brooklyn egyik legrosszabb negyedében , egy két kis szobás lepukkant lakásban élünk. Ahol a szomszédok mindig elhasználják a meleg vizet ha nem vagy elég gyors.
Megmostam a fogam és az arcom , a hosszú szőke hajam kontyba fogtam és pár pillanatig néztem magam a tükörben . Sötét karikák , kisírt piros szemek néztek vissza rám. Már alig ismertem fel magam.Majd felvettem a pizsim.
Ledobtam magam az ágyamba és rögtön elaludtam.

Erős füst szagát éreztem mindent beterített . Nem e-világi sikolyok hallatszódtak . A nagy sötétségben alig lehetett látni valamit. Ekkor felvillant előttem egy kék szempár. Egyre közeledett, majd megfogott és kirángatott a sötétből . Üvegtörés , fájdalom és én csak zuhanok és zuhanok.

Zihálva ébredtem , és nem kaptam levegőt , mint  egy hónapja egyfolytában . Az órára nézve láttam , hogy hajnali 2 . Belekortyoltam az éjjeli szekrényemen lévő pohár vízbe és vissza feküdtem . Pár perc után álom jött a szememre , de ezúttal nem álmodtam semmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése