2014. augusztus 23., szombat

Lebukás

  Sziasztok! Itt az új rész! Nem lett valami jó, de azért jó olvasást! Ha tetszik kommentelj vagy iratkozz fel!
                                                                                               puszi Fany :)

 5.rész: Lebukás

 

1 hét múlva


Egy hét telt el azóta, hogy be jött hozzám a kórházba a 5 Seconds of Summer. Azóta csak annyit tudok róluk , hogy koncerteznek , interjút adnak és Stell folyton velük van. Kyle-t is kiengedték már  , de az anyja azonnal hazarendelte, még találkozni se tudtunk. Én pedig egy hotel szobába ülök már jó pár napja, azelőtt meg a kórteremben unatkoztam. Hogy mi van apuval? Semmi , nem tudok róla az égvilágon semmit. Jay elment keresni, azt mondta én nem mehetek. Szuper feleslegesen jöttem ide.
A gondolat menetemből a telefonom csörgése zökkentett ki.
-Haló?-Vettem fel.
-Szia, csajszi!-Köszöntött Stella. Úgy hallom nagyon jól érezheti magát.-Mizu? Mit csinálsz?
-Szerinted?-Válaszoltam kicsit komoran.-TV-zek.
-Na akkor ma ki kell mozdulnod egy kicsit. A srácokkal elmegyünk egy szórakozóhelyre ami most nyílt, és kötelező jönnöd.
-Jól van, megyek.
-Remek 8-ra érted megyünk. Puszi
-Puszi-mondtam furcsálva, majd lenyomtam a telefonom. Hátradőltem az ágyon és elmosolyogtam magam. Valamiért örültem. Talán annak, hogy kimozdulhatok vagy azért mert láthatom Luke-ot. De ez olyan lehetetlennek tűnt nekem ezért a boldogságot az előbbinek tudtam be. 

A telefon híváskor délután kettő volt. Most 6 óra van. Elmentem lezuhanyozni. Beléptem a zuhanykabinba megnyitottam a csapot és forró vizet engedtem magamra. Égette a bőrömet, de otthon nincs ilyen. Ritkán fürödhettem meleg vízzel így most kiélveztem. Hajat, fogat és arcot is mostam. Felöltöztem, egy fekete rövidnadrágos ruhát választottam, mellé egy arany merevített nyakláncot és egy bokacsizmát. A magassarkúkat nem szeretem , kényelmetlen és futni se tudnék bennük ha lenne valami gond. Stella ezzel ellentétben előszeretettel viselte. Az egyetlen gondja az volt , hogy szerinte túl magas azokban a cipőkben. Pedig szerintem nagyon jól néz ki. Nálam mindenesetre jobban.
Ő volt régen is mindig a szép aranyos kislány én pedig az voltam aki a fiúkkal játszott és folyton összepiszkolta a tenyerét és a ruháit. Stell mostanra viszont megváltozott, a szülei nagyon kiakadtak ezen az emós külsőn bár szerintem neki ez is jól áll. Az órámra néztem és megláttam, hogy fél nyolc. Gyors feldobtam egy kis sminket, a hajam a mosás után megszáradt a vállamon és kicsit behullámosodott , tetszett ezért úgy hagytam. 8 óra és szólt a telefonom , hogy mennyek le. Felkaptam a fekete bőrdzsekim és táskám, lekapcsoltam a lámpákat, bezártam az ajtót és mentem.
Kiérve az ajtón megpillantottam egy fekete Range Rovert amit négy fiú támasztott. Mike épp Stellával csókolózott. De valami nem stimmelt, nem öten voltam hanem hatan. Luke mellkasának dőlve ott volt egy gyönyörű szőke lány. Minden tökéletes volt rajta, a haja a ruhája az arca, sminkje. Kicsit idősebbnek tűnt mint a fiúk de attól még rettentő szép.
-Sziasztok!-Mentem oda hozzájuk.
-Szia!-Köszöntek a fiúk és Stella egyszerre. A másik lány rám nézett és elundorodott.
-Mehetünk ?-Kérdezte Mikey. Mind beültünk a kocsiba, Ashton vezetett és a diszkó felé vettük az irányt.

Odaérve kiszálltunk a kocsiból és megpillantottuk a szórakozóhelyet. Még ide is hallatszott a zene, mindenhol fények, már a bejárati ajtó előtt is . Beérve ugyanezek csak hangosabban és színesebben. Nagyon sok ember volt . Simán elveszthettük volna egymást. Felmentünk egy csigalépcsőn. A felső rész egy fél emelet volt. Láttuk onnan a lent táncoló embereket. Ahogy leültünk Stell a másik színes hajú ölébe vágódott. Mellettem Ashton, velem szemben Mike-ék mellette Calum, és Luke az ölében a szőke lánnyal.
-Még be sem mutatkoztam.- Szóltam a szőke szépségnek. Erre mindenki rám meredt. Majd kinyújtottam neki a kezem de nem fogadta el.-Kiley Anderson vagyok.
-Taylor Green.-Mondta és vissza fordult Luke-hoz. A fiú egyáltalán nem foglalkozott velem, még rám sem nézett, egyszer sem. Valahol rosszul esett de ezt az érzést elnyomtam magamban.
-Megyek hozok valamit inni.-Állt fel Ash.-Mit kértek?-Mindenki elmondta erre nagy meglepetésemre Taylor felállt és közölte, hogy ő is megy. Majd Stell rám nézett, hogy én is menjek velük.Ezért felálltam és követtem őket.
-Te meg mit akarsz?-Kérdezte a lány.
-Segítek.
-Köszönöm.-Mondta a fiú. Egymás mellett haladtunk mikor egy kéz kinyúlt értem és elkapta a nyakamat. Vergődtem , ütöttem de erősebb volt, legalább is azt hitte. Egy kis sötét folyosóra tértünk. Egyre csak szorított. Felhúztam a lábam és megrúgtam egy kényes ponton. Erre lazított én pedig kibújtam a kezei közül és bemutattam rajta a karate tudásom. Szerencsére egy hónapja meglett a fekete övem így nem volt fölényben ellenem. De hirtelen előrántott valami kicsi feketét. Egy fegyvert.
-Mi van FBI-os csaj? Meglepődtél.-Most először szólalt meg és egy fénycsóvában megláttam az arcát. Nem ismertem de volt tippem arról, hogy kinek az embere lehet.
A fejemnek szegezte a fegyvert egyre közelebb jött én meg egy rúgással kirúgtam a kezéből a kis fekete vas szerkezetet. Felkaptam és a combomon felhelyezett pántból kikaptam az enyémet, és mind a kettőt rátartottam.
-Mi a fr*nc ez?-A hang irányába fordultunk mindketten. A srác kicsit meglepődött persze én is mert Taylor állt az ajtóban ami a táncoló izzadt részeg emberekhez vezetett vissza.
-Ne keresd apádat, nem kíváncsi rád.-Mondta a pasi és elkezdett hátrálni az ablak felé ami tulajdonképpen egy sötétített üvegfal volt. Egyre csak közeledett hozzá a végén pedig kiugrott ezzel betörve azt. Nem aggódtam ugyanis a földszinten voltunk. Taylorra néztem és láttam, hogy nagyon megijedt. Értetlenül figyelt  és rázta a fejét.
Nem tudtam mit mondani, de ekkor hirtelen észrevettem, hogy a srácok és Stell a hata mögött állnak, az én kezemben pedig még mindig ott volt a két fegyver.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése